November 18, 2017

ПЕРЕОБОРУДОВАНИЕ МИКРОАВТОБУСОВ

переобладнання авто (бусів), обшивка салонів авто, шумоізоляція

Автокрісла є основною складовою салону автомобіля Renault Трафік Opel Vivaro Нісан Primastar. Автомобільні сидіння мають великий вплив не тільки для комфорту, але й для безпеки водія та пасажирів. На сьогодні є досить великий вибір з різних автомобільних сидінь. Головною відмінною рисою автосидінь є тип матеріалу, з якого виготовлена його оббивка. Останнім часом все більше автомобільних сидінь зі шкіряною оббивкою чи обшивкою із алькантари. Це престижно, практично та гарно. Також це допомагає підтримувати чистоту в салоні. Висоту та нахил сидіння можна регулювати по-різному. Це дозволяє підлаштувати сидіння Трафік Опель Віваро Нісан Прімастар індивідуально для пасажира та самого водія. Регулювання сидіння може бути ручним або електричним. За допомогою електричного регулюванням всі налаштування можна виконати за допомогою декількох кнопок. Тепер усі сучасні автомобілі Renault Vivaro Nissan сидіння мають вбудовані подушки безпеки, захищаючи від впливу травм при аваріях. Наш салон пропонує широкий спектр автомобільних сидінь для всіх марок і моделей автомобілів. Індивідуальний підхід, якісне виконання та доступна ціна – ось наші переваги.
Сидіння – це обов’язковий елемент обладнання транспортних засобів. Воно дозволяє безпечно і зручно зайняти місце водієві та пасажирам в салоні під час руху.
Слід виділити його основні елементи:
сидіння (опуклість в передній частині кузова запобігає ковзанню під час лобового зіткнення)
механізм відкидання назад та механізм регуляції висоти
поперекова подушка, що є додатковим аксесуаром, яка розміщені на основі
підголівник, що створює комфорт і є в усіх автомобілях марки Renault Trafic Нісан Primastar.
Основа трубчастої форми сидіння виготовлена з матеріалів з високою міцністю (легких сплавів або сталі). У верхній частині самого сидіння вмонтовані точки кріплення підголовників. Напрямні, які дозволяють переміщати сидіння вперед чи назад, одночасно служить фіксуючим засобом до підлоги. Сидіння – з тканини, штучної шкіри або натуральної шкіри, а також алькантари – підключене до заднього сидіння пристроєм, що називається механізм зворотного обертання, який дозволяє встановити сидіння назад під прямим кутом. Краї сидіння, як правило, виконані з більш твердого та цупкого матеріалу, ніж в центральній частині.
Регулювання правильного положення сидіння (водія, але також часто і пасажира, крісло якого якого поруч з водієм) відбувається механічно – вручну за допомогою рукоятки або важеля, розташованого в нижній частині сидіння, або за допомогою електропривода.
У сучасних автомобілях (в автомобілях Рено, Опель, Віваро, Ніса, Прімастар, а також вантажівках, спортивних автомобілях), положення сидіння можна регулювати також в вгору і вниз. Це відноситься в основному до водійського сидіння або сидіння переднього пасажира. Окрім того, можливо налаштувати поперекову область, так звану додаткову поперекову подушку, що сприяє більшому комфорту, та кут нахилу спинки. Задні сидіння в більшості моделей автомобілів позбавлені можливості регулювання сидіння і спинки. Переважно є можливість тільки, щоб відрегулювати висоту підголівника.
Сучасні автомобілі Renault Трафік Opel Vivaro Nissan Прімастар мають вбудовані системи, що регулюють температуру повітря – тепле повітря дує в холодну погоду і охолоджується в жаркі і сонячні дні. Цей процес відбувається, коли компресорні повітряні камери або вентилятори подачі повітря розміщені всередині крісла.
Комфортне сидіння необхідно для того, щоб:
забезпечити адекватний захист для водієві та пасажирам,
звести до мінімуму травмування, якщо є потенційна небезпека,
мати постійне кріплення з підлогою,
взаємодіяти з іншими пасивними елементами безпеки, наприклад ременями чи підголівниками.