December 17, 2017

ПЕРЕОБОРУДОВАНИЕ МИКРОАВТОБУСОВ

переобладнання авто (бусів), обшивка салонів авто, шумоізоляція

Першопочатково автомобілі мали тільки звичайне шкло, згодом, тільки в п’ятдесяті роки двадцятого століття, всі автомобілі, які прибували з виробничих ліній були обладнані автомобільними вікнами із загартованого скла, яке при ударі розпадалося на тисячу дрібних шматочків, не викликаючи серйозних травм.
Для всіх водіїв та пасажирів автотранспортних засобів, автомобільні вікна, ремені безпеки, а також подушки безпеки є однією з важливих складових цілої системи безпеки автомобіля.
Автомобільне шкло може мати на сьогодні дуже різні форми, і навіть кольори. Дуже часто ми бачимо в автомобілях тоновані вікна, який значно покращують комфорт водіння. Тоноване шкло – своєрідний захист водія і пасажирів, це добре для зору, а також автомобіль не нагрівається занадто швидко. Безпечне автомобільне шкло – обов’язкова вимога для кожного автомобіля. Водіння без вікон, як водіння без ременів безпеки Як правило, кожен виробник автомобілів надає усі параметри, яким має відповідати автомобільне шкло, лобове та заднє, а також люки.
Важливо, щоб усі вікна автомобіля і люки були ідеально підібрані до автомобіля. Кожен з них обов’язково повинен мати відповідну класифікацію маркування виробника, який виготовляв скло. Після цього, просто в разі певних труднощів, ви можете легко знайти потрібне шкло для заміни. Великою помилкою, є монтаж скла на транспортні засоби, для яких вони зовсім не призначені. Це може повернутися важкими наслідками під час будь-якого дорожньо-транспортної пригоди.
Автомобільні вікна почали випускатися серійно тільки з 1934 року, коли було представлене вперше в історії автомобіля вигнуте лобове шкло. Його творцем був Chrysler, один з автомобільних гігантів того часу.
Розробка лобового скла тривала практично з самого початку двадцятого століття. З тих пір, успіхи в автомобільній промисловості змушені надалі вдосконалювати технології виробництва у вікнах автомобіля.
Більш висока швидкість їзди змусила конструкторів використовувати скло, що після удару не стане непрозорим.
Основні типи автомобільних вікон
Загартоване шкло протягом перших кількох секунд після удару при розриві на дрібні шматочки, є непрозорим. На практиці це означало б, що проходять десятки або навіть сотні метрів без будь-якого контролю з боку водія. Загартоване скло має стійкість до вигину, але навіть маленький гострий камінчик може привести до його розколу.
Тому не важко уявити собі наслідки такого випадку в епоху швидких автомобілів, при розвитку швидкості, скажімо, 200 кілометрів за годину. Отже, в результаті, зміцнене шкло, лобове та заднє, було замінене на так зване скло-сендвіч. Це скло, яке в структурі має кілька, зазвичай два шари скла, розділених тонкою, твердою і прозорою плівкою. Вирізка шкла базується на тому, що, шари скла утворюють щонайменше, два шари скла, що зєднуються між собою одним чи кількома проміжними прошарками з синтетичного матеріалу. У цьому випадку, один чи кілька шарів скла може бути збільшеної міцності за рахунок спеціальної обробки. Вони використовуються тільки в якості вітрових стекол. Задні, бічні та скло задніх двері та люки виготовляються із звичного загартованого скла.
Лобове шкло має бути надміцним і залишатися прозорим. Саме плівка між шарами скла дає дуже високу стійкість до ударів.
Інші вікна повинні сприяти швидкому доступу до внутрішньої частини автомобіля. Для того, щоб була можливість надання першої допомоги.

оцінка 1оцінка 2оцінка 3оцінка 4оцінка 5 (1 голосів, оцінка 5,00 з 5)
Loading...

Телефонуйте нам прямо зараз

(068) 633-29-22;
(050) 666-41-11

Новий проект – Кухня на колесах (Food TRUCK)

Сидіння для авто (бусів)

Переобладнання мікроавтобусів